Verbazing over door post geleverde haargel, want "ik heb die tube 8 jaar geleden besteld"

Elliot Berinstein uit de Canadese stad Toronto keek enigszins vreemd op toen hem onlangs door de postbode een pakje geleverd werd met daarin een tube haargel van het merk 'Brylcreem'. Hij kon zich niet onmiddellijk herinneren dat hij dat recent besteld had. Het ging dan ook om een bestelling van augustus 2012 bij een onlinewinkel, die dus nu pas bij de 29-jarige man terechtkwam.

Berinstein op nieuwswebsite Toronto Sun: "Pas na het openen van het pakje besefte ik dat het om een tube haargel van het merk ‘Brylcreem’ ging die ik in 2012 besteld had. Ik had de bestelling geplaatst toen ik tijdelijk in Ottawa woonde, maar ik verhuisde kort daarna. Bij de onlinewinkel bevestigden ze me dat ze het op mijn ander adres in Toronto zouden leveren, wat eigenlijk meer voor de hand lag. Maar het pakje is daar nooit aangekomen. Uiteindelijk heb ik het zo dan maar gelaten. Het ging om een pakje van 7 dollar en het was maar één gel naast andere die ik wilde proberen."

De onlinewinkel liet intussen weten dat het pakje wel degelijk verstuurd was en dat ze een dergelijke late levering nog nooit eerder meegemaakt hadden.

Berinstein: "Ik vermoed dat het pakje in een verkeerd sorteercentrum terechtgekomen is en daar op een van de vele rekken is blijven liggen. Zelfs zo lang dat er na verloop van tijd niet meer naar werd omgekeken. Misschien dat het pakje door een opruimingsactie nu plots toch weer gevonden werd."

De late levering wordt momenteel door Canada Post onderzocht. En wat de haargel betreft, die zag er volgens Berinstein geel uit. "Terwijl ik er vrij zeker van ben dat die er wit had moeten uitzien. Volgens Google althans. Ik heb de gel dus niet meer uitgeprobeerd", aldus de man nog op CTV News.

Meest gelezen